ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
Επιστροφές:
Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να επιστρέψει το προϊόν της παραγγελίας του και να ζητήσει επιστροφή χρημάτων σε προθεσμία (2) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του είδους. Σε περίπτωση παρόδου της προθεσμίας αυτής χάνει κάθε σχετικό δικαίωμα.
Σε αυτή την περίπτωση ο πελάτης επιβαρύνεται τα έξοδα αποστολής.
Επιστροφές προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά!
Σε περίπτωση που κάποιο/α προϊόν/ντα διαπιστωθεί/ούν ότι είναι ελαττωματικό/ά κατά την παράδοση του στον πελάτη, θα πρέπει να γίνει επιστροφή στην εταιρεία μας εντός (2) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών.
Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, και υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί αυτά από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ μας, θα γίνεται αντικατάσταση του είδους με όμοιο είδος (κατάστασης και χαρακτηριστικών, κλπ)
Τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν την ΕΤΑΙΡΕΙΑ μας!
Επιστροφές προϊόντων, τα οποία έχουν σταλθεί “ΛΑΘΟΣ” από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΑΣ!
Σε περίπτωση που κάποιο/α προϊόν/ντα διαπιστωθεί/ούν ότι έχουν σταλθεί λανθασμένα, κατά την παράδοση του στον πελάτη, θα πρέπει να γίνει επιστροφή στην εταιρεία μας εντός (2) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών.
Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, και υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί αυτά από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ μας, θα γίνεται αντικατάσταση του είδους με το σωστό είδος!
Τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν την ΕΤΑΙΡΕΙΑ μας!